Enemmän myyntiä!!

Liikenteen määrä * konversioprosentti * keskikauppa = myynti.

Etsitään sinun yrityksesi tämänhetkinen myyntikapeikko ja ruopataan se leveämmäksi. Yleensä nämä ovat verkkokauppoja, mutta voivat olla myös (hotellien tai vaikka ravintoloiden) varaussivustoja.

Miten boss marketingin myynninlisäys toimii

Pullonkaulasta potentiaaliin

Jos kone muutoin on kunnossa, liikenteen määrää on lisättävä. Se voi tapahtua hakukoneoptimoinnilla, suoramyyntimainonnan budjettien lisäämisellä tai brändimainontaa kasvattamalla. Selvitämme yhdessä mikä hedelmä roikkuu matalimmalla ja nappaamme sen.

Jos liikenne on ok, mutta saitti on epäselvä, saittia on parannettava. Tekniset virheet ja käyttöliittymän kömpelyydet voivat estää monta kauppatapahtumaa, vaikka asiakas kuinka yrittäisi (tästä on hieno tarina, muista kysyä!). Etenkin mobiilikaudella, joskus sivusto ei yksinkertaisesti toimi tietyllä päätelaite+selain-yhdistelmällä.

Kun perusasiat on kunnossa, myynninlisäys tapahtuu lisämyynnillä. Vaatekauppa tarjoaa sukkaa ja kalsaria puvun kylkeen ja kameraliike puhdistusvälineitä ja linssisuojusfilttereitä. Kun kukkaro on valmiiksi auki, ostoskoriin sujahtaa helposti muutakin kuin se mitä on alunperin haettu.


Liikenne

Tunnettuus ja ovipumppu laulamaan

Käyttöliittymä

Enemmän maksavia asiakkaita virtuaalisista renkaanpotkijoista

Lisämyynti

Kasvatetaan kertaostoksen suuruutta.

Valmis?

Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee