Konversio-optimointi parantaa sivuston tuloksia ilman mainontaa

Tuota enemmän tuloksia sivustosi nykyisestä liikennemäärästä. Maksoit jo liikenteestä, joten ota siitä kaikki irti.

Drag to Reposition
Move Up or Down to Reposition
Move Left or Right to Reposition

konversio-optimointi:

CRO

  • Tuotteista sivustolle uusia tuotteita, jolloin asiakas valitsee niiden, eikä sinun ja kilpailijasi välillä.
  • Esittele palveluidesi niitä lisäarvoja, jotka miellyttävät oikeita asiakkaita
  • Minimoi käyttöliittymän häiriötekijät. Ruma toimii aika usein kaunista paremmin.

Miten boss marketingin konversio-optimointi toimii

Ideoista euroiksi

Paras tapa saada hyviä ideoita, on saada paljon ideoita. Liiketoiminnasta riippuen konversio-optimointi voi olla värien tai ikonien vaikutusten mittaamista A/B-testeillä tai jopa kokonaan uuden asiakashyödyn esilletuontia asiakashaastatteluiden perusteella.

Räikeiden virheiden korjaaminen

Teknisten ongelmien tai viestinnän ristiriitojen korjaaminen ei edellytä testaamista. Jos myymälän ovi on jumissa, se avataan.

Liiketoimintasi ymmärtäminen

Vasta kun yritys pystyy selittämään liiketoimintansa lainalaisuudet, pystytään moottoria virittämään.

Asiakkaan kuunteleminen

Asiakkaan ääni kuuluu kyselyissä ja A/B-testeissä. Yritys ja konsultti voivat olla yhtä mieltä, mutta jos asiakas ei usko sitä, millään ei ole merkitystä.

Valmis?

Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee