Eri asiakkailla on ihan erilaiset tarpeet

Apua niin toimitusjohtajalle, markkinointijohtajalle, markkinointipäällikkölle tai sisällöntuottajallekin.

Verkkokaupat ja varauskonseptit

Verkkokauppa tai varauspalvelu saa paremman tuoton, kun mainontaa arvioidaan ja kohdistetaan kokonaisuutena.


Uusintaostoja nopeuttamalla asiakkuuden elinkaaren arvo kasvaa.

Yhteydenotto- ja liidisivustot

Yhteydenottoja saadaan määrällisesti enemmän, kun sivusto houkuttelee oikeaa kohderyhmää.


Kun yhteydenoton "tekosyy" on psykologisesti oikea, kynnys yhteydenotolle madaltuu.

"Käyntikortti-" ja brändisivustot

Sivustot jotka eivät myy mitään, hyötyvät koko markkinointi- ja myyntiprosessin uudelleenmiettimisestä.


Jotta sivustolla olisi hyötyä ja merkitystä, laaditaan sille ihan räätälöity tehtävä, joka toimii myös teidän bisneksessä.

Miksi "Boss" marketing?

Digimarkkinointi ja digimainonta on usein päälleliimattua puuhastelua, jonka tärkein tehtävä tuntuu olevan mediabudjetin käyttäminen kokonaan. Raportointi keskittyy pinnallisiin ilmiöihin kuten klikkauksiin ja myynnillinen vaikutus jää hämärään.

Boss Marketing syntyi pomojen osallistamiseksi ja markkinoinnin juurien ulottamiseksi syvemmälle yrityksen omaan arkeen. Vain toisenlaisella tekemisellä saadaan toisenlaiset tulokset.

Kokemuksia

Asiakkaiden sanomisia

"Me löydettiin tähän oikea ihminen"

Jarnon asiantuntemus oli ensiluokkaista. Ratkaisukeskeinen ajattelu ja asiakkaan perimmäisen ongelman ymmärtäminen on arvokasta. Ei hötkyilty vaan varmistettiin, että tarve oli oikea ja olemassa.

Projektin sisällön osalta tehtiin hyviä aloitteita, jotta aikataulun ja kustannusten osalta pysyttiin tavoitteessa.

Lauri Palokangas - Eficode Markkinointijohtaja

"Jarno hei, mä tarvin sun apua, jotta me saadaan tää @%€&! projekti ja saittiuudistus valmiiksi ja saitti ulos"


Aki Vänskä, Dotag

Me kaivataan juuri tällaista strategisempaa markkinoinnin sparrausta. On hyvä myös saada tekniikka kuntoon, mutta ennen kuin me osataan tehdä oikeita asioita, me ei saada oikeita tuloksia.


Nina Tuomisto, Staria

Valmis?

Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee

Epäilyttääkö? Tilaa uutiskirje

>