Lähetä viesti, terveiset tai tiedustelu
Eri asiakkailla on ihan erilaiset tarpeet
Apua niin toimitusjohtajalle, markkinointijohtajalle, markkinointipäällikkölle tai sisällöntuottajallekin.
Verkkokaupat ja varauskonseptit
Verkkokauppa tai varauspalvelu saa paremman tuoton, kun mainontaa arvioidaan ja kohdistetaan kokonaisuutena.
Uusintaostoja nopeuttamalla asiakkuuden elinkaaren arvo kasvaa.
Yhteydenotto- ja liidisivustot
Yhteydenottoja saadaan määrällisesti enemmän, kun sivusto houkuttelee oikeaa kohderyhmää.
Kun yhteydenoton "tekosyy" on psykologisesti oikea, kynnys yhteydenotolle madaltuu.
"Käyntikortti-" ja brändisivustot
Sivustot jotka eivät myy mitään, hyötyvät koko markkinointi- ja myyntiprosessin uudelleenmiettimisestä.
Jotta sivustolla olisi hyötyä ja merkitystä, laaditaan sille ihan räätälöity tehtävä, joka toimii myös teidän bisneksessä.
Miksi "Boss" marketing?
Digimarkkinointi ja digimainonta on usein päälleliimattua puuhastelua, jonka tärkein tehtävä tuntuu olevan mediabudjetin käyttäminen kokonaan. Raportointi keskittyy pinnallisiin ilmiöihin kuten klikkauksiin ja myynnillinen vaikutus jää hämärään.
Boss Marketing syntyi pomojen osallistamiseksi ja markkinoinnin juurien ulottamiseksi syvemmälle yrityksen omaan arkeen. Vain toisenlaisella tekemisellä saadaan toisenlaiset tulokset.












Kokemuksia

"Me löydettiin tähän oikea ihminen"
Jarnon asiantuntemus oli ensiluokkaista. Ratkaisukeskeinen ajattelu ja asiakkaan perimmäisen ongelman ymmärtäminen on arvokasta. Ei hötkyilty vaan varmistettiin, että tarve oli oikea ja olemassa.
Projektin sisällön osalta tehtiin hyviä aloitteita, jotta aikataulun ja kustannusten osalta pysyttiin tavoitteessa.
Lauri Palokangas - Eficode Markkinointijohtaja

Kerro mitä liiketoimintasi tarvitsee
Epäilyttääkö? Tilaa uutiskirje